Kaikille teknologioille on tyypillistä, että asiakkaat käyttävät niiden tarjoamista mahdollisuuksista vain osaa. Eri toimialoilla ja liiketoimintamalleilla toimivilla yrityksillä on erilaisia tarpeita, joten toiminnallisuuksia on tarvitaan paljon, jotta teknologiatuote tyydyttää riittävän monen asiakkaan tarpeita.
Service Cloud on Salesforcen asiakaspalveluun liittyviä toiminnallisuuksia sisältävä pilvipalvelu. Suomessa monet isot yritykset ovat ottaneet Service Cloudin käyttöön ja hoitavat sen avulla jopa miljoonia asiakaskontakteja vuositasolla. Ratkaisu skaalautuu myös pienemmän yrityksen käyttöön ja tarjoaa paljon moderneja toiminnallisuuksia valmiina käyttöönotettavaksi ilman erillistä kehitystyötä.
Olemme koonneet viisi konkreettista neuvoa Service Cloudin käyttöönottoon ja jatkokehitykseen: |