Fullon Advisors Oy
  • Fullon Advisors
  • Palvelut
  • Teknologiat
    • AWS
    • Amazon Connect Contact Center
    • Salesforce
    • Salesforce Service Cloud Voice
    • Contact Center for Zendesk
  • Webinaarit
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
  • In English

Miksi Salesforce on usein alihyödynnetty yrityksissä?

11/1/2021

 
Kaikille teknologioille on tyypillistä, että asiakkaat käyttävät niiden tarjoamista mahdollisuuksista vain osaa. Eri toimialoilla ja liiketoimintamalleilla toimivilla yrityksillä on erilaisia tarpeita, joten toiminnallisuuksia on tarvitaan paljon, jotta teknologiatuote tyydyttää riittävän monen asiakkaan tarpeita. 

Read More

Salesforce Service Cloudin käyttöönotto - viisi konkreettista neuvoa

14/12/2020

0 Comments

 
Service Cloud on Salesforcen asiakaspalveluun liittyviä toiminnallisuuksia sisältävä pilvipalvelu. Suomessa monet isot yritykset ovat ottaneet Service Cloudin käyttöön ja hoitavat sen avulla jopa miljoonia asiakaskontakteja vuositasolla. Ratkaisu skaalautuu myös pienemmän yrityksen käyttöön ja tarjoaa paljon moderneja toiminnallisuuksia valmiina käyttöönotettavaksi ilman erillistä kehitystyötä.

Olemme koonneet viisi konkreettista neuvoa Service Cloudin käyttöönottoon ja jatkokehitykseen:

Read More
0 Comments
Forward>>

    RSS Feed

    Tilaa Fullon -uutiskirje

    Tilaamalla uutiskirjeen annat Fullon Advisors Oy:lle luvan käsitellä henkilötietojasi. Lue lisää.

Tilaa
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
© Copyright 2025 Fullon Advisors Oy 
 All rights reserved.

Fullon Advisors in English
  • Fullon Advisors
  • Palvelut
  • Teknologiat
    • AWS
    • Amazon Connect Contact Center
    • Salesforce
    • Salesforce Service Cloud Voice
    • Contact Center for Zendesk
  • Webinaarit
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
  • In English