Webinaari: Ilman hypeä - tekoäly puhelinpalvelussa Miten tekoäly tulee muuttamaan puhelinasiakaspalvelua ja Contact Centereitä? Faktat ilman markkinointihypeä.
Tekoäly on seuraavien parin vuoden aikana muuttamassa asiakaspalvelua enemmän kuin se on muuttunut viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana. Puhelinasiakaspalvelu ja contact centerit ovat tämän mullistuksen keskiössä, ja tekoäly uudistaa niiden toimintatapoja radikaalisti.
Osallistu webinaariin, joka tarjoaa käytännönläheistä ja faktapohjaista tietoa tekoälyn mahdollisuuksista ja vaikutuksista puhelinapalvelun tuottamiseen. Emme käsittele yksittäisiä teknologioita tai tuotteita, vaan keskitymme suurempaan kokonaiskuvaan – ilman hypeä, pelkkää asiaa.
Webinaariin aiheita:
Tekoälyratkaisujen käyttökohteet puhelinpalvelun tuottamisessa - ennen puhelua , puhelun aikana ja puhelun jälkeen
Ratkaisujen hyödynnettävyys - missä tekoälyratkaisut tuottavat eniten lisäarvoa nyt ja vuoden päästä?
Mikä on itsenäisten virtuaalisten agenttien (Virtual Agents / AgenticAI) tilanne nyt ja miten ne kehittyvät?
Millaista osaamista yrityksissä jatkossa tarvitaan enemmän tekoälyn hyödyntämiseen puhelinpalvelussa?