Webinaari: Ilman hypeä - tekoäly puhelinpalvelussa
Miten tekoäly tulee muuttamaan puhelinasiakaspalvelua ja Contact Centereitä? Faktat ilman markkinointihypeä. Tiistaina 4.2.2025 klo 9-10. Tekoäly on seuraavien parin vuoden aikana muuttamassa asiakaspalvelua enemmän kuin se on muuttunut viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana. Puhelinasiakaspalvelu ja contact centerit ovat tämän mullistuksen keskiössä, ja tekoäly uudistaa niiden toimintatapoja radikaalisti. Osallistu webinaariin, joka tarjoaa käytännönläheistä ja faktapohjaista tietoa tekoälyn mahdollisuuksista ja vaikutuksista puhelinapalvelun tuottamiseen. Emme käsittele yksittäisiä teknologioita tai tuotteita, vaan keskitymme suurempaan kokonaiskuvaan – ilman hypeä, pelkkää asiaa. Webinaariin aiheita:
Asiantuntija
Webinaarin asiantuntijana toimii Janne Löytänä, jolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä ja modernin teknologian hyödyntämisestä. Hän on kirjoittanut kaksi kirjaa asiakaskokemuksesta ja on pidetty luennoitsija, joka osaa havainnollistaa monimutkaisia asioita konkreettisella ja käytännönläheisellä tavalla. Jannella on myös laaja käytännön kokemus puhelinasiakaspalvelusta, contact centereistä ja tekoälyn hyödyntämisestä näiden toimintojen kehittämisessä. Kenelle webinaari on hyödyllinen?
Webinaari on hyödyllinen kaikille asiakaspalvelusta, asiakaskokemuksesta tai Contact Centereistä vastaaville, teknologiapäättäjille sekä kehitysrooleissa työskenteleville. Webinaari on maksuton, mutta paikkoja on rajoitetusti, joten kannattaa ilmoittautua pian. |