Amazon Connect on AWS:n kehittämä moderni puhelinjärjestelmä- ja call center-ratkaisu. Se on täysin pilvipohjainen ja skaalautuu muutamasta käyttäjistä tuhansiin käyttäjiin. Siinä on myös valmiit monipuoliset integraatiot Salesforceen.
Kustannustehokas Call Center -ratkaisu, jonka saa käynnistettyä tunnissa
- Amazon Connect on kustannustehokkaimpia ratkaisuja, joita pilvipohjaisten call center -ratkaisujen markkinoilla on. Sen hinnoittelu perustuu puheluiden volyymiin. Ei siis lainkaan käyttäjäkohtaisia lisenssejä, vuosisopimuksia tai pitkää sitoutumista.
- Ratkaisu tarjoaa paljon AWS:n moderneja toiminnallisuuksia kuten graafisen flow builderin puheluiden reitityksen ja IVR valikkojen rakentamiseen, monipuolisen raportoinnin ja tiiminvetäjän työkalut. Amazon Connect myös pystyy suoraan hyödyntämään AWS:n muita toiminnallisuuksia, kuten Text-to-speech ratkaisun Amazon Polly, puheella toimivan botin Amazon Lex ja puheluiden litterointi Transcribing.
- Amazon on rakentanut valmiit integraatiot Salesforceen. Perus-CTI integraatio ei tuo lisäkustannuksia ja tarjoaa paljon kustomoitavia valmiita toiminnallisuuksia. Salesforcen Service Cloud Voice -konsepti tuo lisää toiminnallisuuksia Salesforceen, mm. puhelimen sijoittamisen suoraan OmniChannel widgetiin ja puheluiden reitittämisen OmniChannel Flow -toiminnoilla.
- Amazon Connectin käyttöönotto on nopeaa. Ympäristön saa pystyyn nopeasti, jopa tunnissa. Olemassa olevia numeroita voi siirtää Amazon Connectiin tai ottaa käyttöön suoraan uusia numeroita lähes kaikkialta maailmasta. Amazon Connect myös kehittyy jatkuvasti osana AWS:n maailman johtavaa pilvialustaa.
AWS:n muut palvelut täydentävät ja nostavat ratkaisun edelläkävijäksi
- AWS tarjoaa laajan joukon muita valmiita palveluita, jotka toimivat yhdessä Amazon Connectin kanssa.
- Esimerkiksi Lex on ratkaisu, jonka avulla voi rakentaa chatbotteja. Chatbotit voivat vastata avoimiin kysymyksiin, kerätä tietoa, mahdollistaa esim. ajanvarauksen tai tilauksen tekeminen.
- Kendran avulla voit indexoida laajoja määriä dataa ja tätä dataa voidaan käyttää vastauksia Lexin chat botilla.
- Translaten avulla voi tehdä monikielisen chat ratkaisun, joko livechattiin agenteille tai chatbotille. Voit siis tarjota chattia millä tahansa kielellä ja agentit voivat vastata millä tahansa kielellä. Translaten avulla käännökset tapahtuvat reaaliajassa. Voit myös parantaa käännöksiä tuomalla omia erityissanastoja.
Etsitkö Salesforceen integroituvaa puhelinjärjestelmää?
- Olemme työskennelleet lukuisten Salesforceen integroituvien puhelinjärjestelmien kanssa. Tällä hetkellä Amazon Connect on yksi parhaista, monipuolisuutensa, nopean implementoinnin ja alhaisen kustannustason vuoksi.
- Meillä on kokemusta Amazon Connect -järjestelmän implementoinnista osaksi Salesforcen Service Cloudia. Pystymme auttamaan niin Amazon Connectin kuin Salesforcen toiminnallisuuksien osalta.