Fullon Advisors voi auttaa, kun haluatte muuttaa digitalisaation todelliseksi kilpailueduksi. Autamme myynnin ja asiakaspalveluprosessien tehostamisessa nykyaikaisilla työkaluilla. Olemme erikoistuneet alan parhaisiin eli Salesforce- ja Amazon Web Services (AWS) -teknologioihin.
Suurin osa Salesforcea käyttävistä yrityksistä hyödyntää vain pienen osan sen potentiaalisista eduista. Fullon Advisors auttaa maksimoimaan Salesforceen tehtyjen investointien hyödyt.
Tarjoamme käytännön kokemusta, asiantuntemusta ja näkemystä tavoitteiden saavuttamiseksi Salesforcen avulla tarjoamalla yrityksille Salesforce Platform Owner as a Service -palvelua ja Salesforce-konsultointia. Työskentelytapamme perustuu syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan liiketoiminnasta ja sen tavoitteista, yli 10 vuoden vahvaan Salesforce-osaamiseen ja tinkimättömään työtapaan.
Olemme erityisesti erikoistuneet Salesforce Service Cloud-, Sales Cloud- ja Experience Cloud -toiminnallisuuksiin, ja meillä on kokemusta sekä pienistä että suurista organisaatioista. Yksi erityisosaamisalueistamme on Service Cloud Voice, joka integroi puhekanavan Salesforceen.
Amazon Web Services (AWS) -ratkaisuissa olemme erityisesti erikoistuneet Amazon Connect Contact Center -ratkaisuun, chat- ja äänirobottityökalu Lexiin sekä erilaisiin tekoälyratkaisuihin, kuten Bedrock.
Työskentelemme osana asiakkaan omaa organisaatiota pitkäjänteisesti ja vastuullisesti kehityksen edistämiseksi. Tyypillisesti sovimme jatkuvasta yhteistyöstä kiinteällä allokaatiolla. Itsellisenä toimijana voimme todella toimia asiakkaan puolesta.
Asiakkaamme ovat pohjoismaisia ja kansainvälisiä yrityksiä, joita yhdistää halu löytää todellista kilpailuetua digitalisaatiosta.
Suurin osa Salesforcea käyttävistä yrityksistä hyödyntää vain pienen osan sen potentiaalisista eduista. Fullon Advisors auttaa maksimoimaan Salesforceen tehtyjen investointien hyödyt.
Tarjoamme käytännön kokemusta, asiantuntemusta ja näkemystä tavoitteiden saavuttamiseksi Salesforcen avulla tarjoamalla yrityksille Salesforce Platform Owner as a Service -palvelua ja Salesforce-konsultointia. Työskentelytapamme perustuu syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan liiketoiminnasta ja sen tavoitteista, yli 10 vuoden vahvaan Salesforce-osaamiseen ja tinkimättömään työtapaan.
Olemme erityisesti erikoistuneet Salesforce Service Cloud-, Sales Cloud- ja Experience Cloud -toiminnallisuuksiin, ja meillä on kokemusta sekä pienistä että suurista organisaatioista. Yksi erityisosaamisalueistamme on Service Cloud Voice, joka integroi puhekanavan Salesforceen.
Amazon Web Services (AWS) -ratkaisuissa olemme erityisesti erikoistuneet Amazon Connect Contact Center -ratkaisuun, chat- ja äänirobottityökalu Lexiin sekä erilaisiin tekoälyratkaisuihin, kuten Bedrock.
Työskentelemme osana asiakkaan omaa organisaatiota pitkäjänteisesti ja vastuullisesti kehityksen edistämiseksi. Tyypillisesti sovimme jatkuvasta yhteistyöstä kiinteällä allokaatiolla. Itsellisenä toimijana voimme todella toimia asiakkaan puolesta.
Asiakkaamme ovat pohjoismaisia ja kansainvälisiä yrityksiä, joita yhdistää halu löytää todellista kilpailuetua digitalisaatiosta.
Avainhenkilöt
Janne Löytänä, Senior Consultant, Founder LinkedIn
Janne on työskennellyt Salesforce-teknologioiden parissa yli 12 vuoden ajan ja AWS-ratkaisujen parissa 3 vuotta. Hän on muun muassa vastannut CRM-järjestelmistä asiakkaan puolella, johtanut suuria Salesforce:n käyttöönotto- ja kehitysprojekteja sekä toiminut konsulttina kymmenissä suomalaisissa ja kansainvälisissä organisaatioissa Salesforce-kehityksen parissa. Lisäksi hän on tehnyt liiketoimintajohdon konsultointia, toiminut asiakaspalveluorganisaatioiden johdossa ja kirjoittanut kaksi kirjaa asiakaskokemuksesta. Jannella on yhteensä 14 sertifikaattia Salesforce:lta ja AWS:ltä. |
|
|