Service Cloud Voice on Salesforcen moderni toiminnallisuus, joka mahdollistaa puhelinkanavan lisäämisen suoraan Salesforcen Service Cloudiin ja Omni-Channel alustaan. Se tarjoaa mahdollisuuksia luoda asiakkaille yksilöllisemmän kokemuksen, samalla parantaen asiakaspalvelijoiden tuottavuutta.
Service Cloud Voiceen liitettävistä puhelinjärjestelmistä suosituin ja kehittynein on Amazon Connect, joka on AWS:n kehittämä moderni contact center -ratkaisu. Se on täysin pilvipohjainen ja skaalautuu muutamasta käyttäjistä tuhansiin käyttäjiin. Connect tarjoaa kaikki tarvittavat modernit toiminnallisuudet ja paljon kehittyineitä AI-pohjaisia tapoja parantaa asiakaskokemusta. Service Cloud Voice ja Amazon Connect toimivat saumattomasti yhteen ja yhteisiä uusia toiminnallisuuksia kehitetään jatkuvasti. Salesforcen ja AWS ovat vuonna 2023 solmineet strategisen kumppanuuden ja tulevat kehittämään tuotteidensa yhteensopivuutta jatkossa vielä enemmän.
Service Cloud Voiceen liitettävistä puhelinjärjestelmistä suosituin ja kehittynein on Amazon Connect, joka on AWS:n kehittämä moderni contact center -ratkaisu. Se on täysin pilvipohjainen ja skaalautuu muutamasta käyttäjistä tuhansiin käyttäjiin. Connect tarjoaa kaikki tarvittavat modernit toiminnallisuudet ja paljon kehittyineitä AI-pohjaisia tapoja parantaa asiakaskokemusta. Service Cloud Voice ja Amazon Connect toimivat saumattomasti yhteen ja yhteisiä uusia toiminnallisuuksia kehitetään jatkuvasti. Salesforcen ja AWS ovat vuonna 2023 solmineet strategisen kumppanuuden ja tulevat kehittämään tuotteidensa yhteensopivuutta jatkossa vielä enemmän.
Service Cloud Voicen hyödyt
Alan parhaat järjestelmät täydentävät toisiaan:
Service Cloud Voice yhdistää Amazon Connectin osaksi Service Cloudia saumattomalla tavalla. Molempien järjestelmien toiminnot yhdistyvät moderniksi puhekanavaksi:
Amazon Connectin toiminnot:
Salesforce Service Cloud Voice toiminnot:
|
Haluisitko selvityksen Service Cloud Voice ja Amazon Connectin soveltuvuudesta yritykseesi - jopa ilman kustannuksia?
Fullon Advisors on AWS:n virallinen Services-partner ja voimme toteuttaa Amazon Connect Assessmentin yrityksellesi. Käymme läpi Contact Centerin nykytilanteen sekä tulevaisuuden tavoitetilan ja peilaamme tätä Amazon Connectin ja Service Cloud Voicen ominaisuuksiin ja muihin AWS:n ratkaisuihin rakentaen konkreettisen suunnitelman miten tavoitetila voitaisiin saavuttaa. AWS voi tietyin ehdoin rahoittaa tämän selvitystyön - voit saada Contact Center osaajien tekemän selvityksen käyttöösi ilman kustannuksia! Katso kahden minuutin video Service Cloud Voicesta:
|
Miten pääset alkuun Service Cloud Voicen hankinnassa?
|
Fullon Advisors on virallinen Amazon Connect ja Salesforce -partner, joten meillä on vahva osaaminen molemmista alustoista ja niiden yhdistämisestä.
|