Fullon Advisors
  • Fullon Advisors
  • Salesforce Platform Owner as a Service
  • Salesforce konsultointi
  • Amazon Connect
  • Integraatiot ja Appsit
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
  • Rekrytointi

Amazon Connect - Moderni ja Skaalautuva puhelinjärjestelmä tuo puhelut Salesforceen

12/2/2023

 
Amazon Connect on Amazon Web Servicesin tarjoama tekoälyä hyödyntävä puhelinpalvelujärjestelmä, joka tarjoaa yrityksille tehokkaan ja skaalautuvan ratkaisun asiakaspalveluun. Amazon Connect on täynnä monia hyödyllisiä ominaisuuksia ja toimintoja, jotka auttavat yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta ja lisäämään tehokkuuttaan.

  1. Tehokas asiakaspalvelu: Amazon Connectin ja Salesforcen avulla yritykset voivat tarjota tehokkaan asiakaspalvelun real-time-tilassa. Järjestelmän avulla voit vastaanottaa puheluita, tekstiviestejä ja sähköposteja, ja jokaisen asiakaskontaktin voidaan hallinnoida ja seurata järjestelmässä. Tämä takaa, että asiakkaat saavat aina tarvitsemansa avun ja tukea nopeasti ja tehokkaasti.
  2. Skaalautuvuus: Amazon Connect on erittäin skaalautuva järjestelmä, joka voidaan helposti konfiguroida tarvittavien resurssien mukaan. Tämä tarkoittaa, että yritykset voivat lisätä tai vähentää kapasiteettiaan nopeasti ja helposti tarpeiden muuttuessa. Myös kustannukset skaalautuvat tarpeiden mukaan.
  3. Matalan kynnyksen integrointi: Amazon Connect integroituu helposti muihin Amazon Web Servicesin palveluihin, kuten Amazon S3, Amazon Kinesis ja Amazon Lambda. Tämä tarkoittaa, että yritykset voivat luoda tehokkaita ja skaalautuvia ratkaisuja, jotka hyödyntävät Amazon Connectin tehoa ja monipuolisuutta. Amazon Connectissa on myös hyvät ja helposti konfiguroitavt integraatiot Salesforceen.
  4. Kustannustehokkuus: Amazon Connect tarjoaa kustannustehokkaan ratkaisun yrityksille, joilla on tarve tarjota tehokas asiakaspalvelu. Järjestelmä perustuu maksuun käytettyjen minuuttejen mukaan, joten yritykset eivät joudu maksamaan liikaa kapasiteetista, jota ei käytetä.
  5. Analytiikka ja seuranta: Amazon Connect tarjoaa yrityksille mahdollisuuden seurata ja analysoida asiakaskontakteja. Järjestelmä tarjoaa näkymän puhelutapahtumiin ja asiakastietoihin, mikä auttaa yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta.



Comments are closed.

    RSS Feed

    Tilaa Fullon -uutiskirje sähköpostiisi

    Tilaamalla uutiskirjeen annat Fullon Advisors Oy:lle luvan käsitellä henkilötietojasi. Lue lisää.

Tilaa uutiskirje
Picture
Picture
Briefly in English
© Copyright 2022 Fullon Advisors Oy  • Kaikki oikeudet pidätetään.
  • Fullon Advisors
  • Salesforce Platform Owner as a Service
  • Salesforce konsultointi
  • Amazon Connect
  • Integraatiot ja Appsit
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
  • Rekrytointi