Joka vuosi teknologia-alan asiantuntijat ja yritykset odottavat innolla uuden Gartnerin Magic Quadrant -raportin julkaisua. Tämä vuosi ei ole poikkeus, ja erityisen huomion saanut CCaaS (Contact Center as a Service) -raportti on tuonut mukanaan useita yllätyksiä.
0 Comments
AWS tarjoaa laajan valikoiman pilvipalveluita, jotka integroituvat suoraan Amazon Connetin kanssa, esimerkiksi Lex, Kendra ja Translate. Nämä palvelut yhdessä Amazon Connectin kanssa tarjoavat monipuolisen ja tehokkaan ratkaisun asiakaspalveluun ja vuorovaikutukseen.
Salesforce integroituu Amazon Connectiin CTI (Computer Telephony Integration) -adapterin avulla. CTI-adapteri toimii siltana Salesforcen ja Amazon Connectin välillä, mahdollistaen tietojen ja puhelunohjauksen signaalien vaihdon kahden järjestelmän välillä. AWS on kehittänyt CTI integraation ja tarjoaa sen ilman kustannusta käyttöön.
Amazon Connect on Amazon Web Servicesin tarjoama tekoälyä hyödyntävä puhelinpalvelujärjestelmä, joka tarjoaa yrityksille tehokkaan ja skaalautuvan ratkaisun asiakaspalveluun. Amazon Connect on täynnä monia hyödyllisiä ominaisuuksia ja toimintoja, jotka auttavat yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta ja lisäämään tehokkuuttaan.
Kaikille teknologioille on tyypillistä, että asiakkaat käyttävät niiden tarjoamista mahdollisuuksista vain osaa. Eri toimialoilla ja liiketoimintamalleilla toimivilla yrityksillä on erilaisia tarpeita, joten toiminnallisuuksia on tarvitaan paljon, jotta teknologiatuote tyydyttää riittävän monen asiakkaan tarpeita.
Service Cloud on Salesforcen asiakaspalveluun liittyviä toiminnallisuuksia sisältävä pilvipalvelu. Suomessa monet isot yritykset ovat ottaneet Service Cloudin käyttöön ja hoitavat sen avulla jopa miljoonia asiakaskontakteja vuositasolla. Ratkaisu skaalautuu myös pienemmän yrityksen käyttöön ja tarjoaa paljon moderneja toiminnallisuuksia valmiina käyttöönotettavaksi ilman erillistä kehitystyötä.
Olemme koonneet viisi konkreettista neuvoa Service Cloudin käyttöönottoon ja jatkokehitykseen: |