Fullon Advisors Oy
  • Fullon Advisors
  • Palvelut
  • Teknologiat
    • AWS
    • Amazon Connect Contact Center
    • Salesforce
    • Salesforce Service Cloud Voice
    • Contact Center for Zendesk
  • Webinaarit
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
  • In English

Fullon Advisors ensimmäisenä Amazon Connect Service Delivery -KUMPPANIKSI POHJOISMAISSA

3/1/2025

0 Comments

 
Fullon Advisors on saavuttanut merkittävän tunnustuksen AWS:ltä, sillä yritykselle on myönnetty Amazon Connect Service Delivery -status ensimmäisenä pohjoismaisena kumppanina. Saavutus kuvastaa syvällistä osaamista ja kokemusta Amazon Connectin hyödyntämisessä asiakaspalveluratkaisujen kehittämisessä.

Read More
0 Comments

Amazon Connectin jatkaa Gartnerin Contact Center as a Service (CCaaS) -markkinoiden Magic Quadrant Leaders osiossa vuonna 2024

10/11/2024

0 Comments

 
Amazon Connectin asema Gartnerin vuoden 2024 Contact Center as a Service (CCaaS) Magic Quadrant -raportissa vahvistaa sen jatkuvaa nousua johtavaksi pilvipohjaiseksi Contact Center -alustaksi. Verrattuna vuoteen 2023, jolloin Amazon Connect nousi ensimmäistä kertaa johtajien osioon, AWS on kyennyt entisestään vahvistamaan tarjontaansa ja erottautumaan kilpailijoistaan ainutlaatuisilla ominaisuuksilla ja skaalautuvuudella.

Read More
0 Comments

10 asiaa, jotka kannattaa huomioida  puhelinjärjestelmien vertailussa

6/7/2024

 
Nykyisessä nopeassa liiketoimintaympäristössä oikean pilvipohjaisen puhelinjärjestelmän valinta on ratkaisevan tärkeää tehokkaan viestinnän ja vahvan asiakaspalvelun varmistamiseksi. Tässä ovat olennaiset tekijät, jotka tulee ottaa huomioon modernien pilvipohjaisten puhelinjärjestelmien vertailussa:

Read More

Amazon Connectiin uusia toimintoja, osa 3: AMAZON Q IN CONNECT - Generatiivinen AI Agenttien APUNA ASIAKASKOKEMUSTEN LUONNISSA

16/12/2023

0 Comments

 
Amazon Q in Connect, osana Amazon Connectia, on uudenaikainen työkalu, joka hyödyntää generatiivista tekoälyä tehostaakseen asiakaspalvelua. Se analysoi reaaliaikaisesti asiakasvuorovaikutusta ja tuottaa agentille suosituksia vastauksista ja toimista. Tämä perustuu keskusteluanalytiikkaan ja luonnollisen kielen ymmärrykseen, joiden avulla Amazon Q pystyy tunnistamaan asiakkaan aikomukset puheluiden ja chattien aikana.

Read More
0 Comments

Amazon Connectiin uusia toimintoja, osa 2: Kaksisuuntainen SMS-viestintä

16/12/2023

0 Comments

 
Amazon Connectissa on mahdollista myös hoitaa nyt myös SMS-viestejä natiivisti samaan tapaan kuin puheluita ja chatteja.  Kaksisuuntaiset SMS-viestintäominaisuudet tarjoavat tehokkaan tavan asiakkaiden ongelmien ratkaisemiseen tekstiviestien kautta. Tämä ominaisuus tekee asiakaspalvelusta helpommin saavutettavaa ja henkilökohtaisempaa, samalla kun se alentaa kustannuksia.

Read More
0 Comments

Amazon Connectiin uusia toimintoja, osa 1: Ääni- tai videoPuhelut suoraan APPseista tai verkkosivuistoilta

16/12/2023

0 Comments

 
Amazon Connectiin julkaistiin vuoden 2023 AWS:n re:invent tapahtumassa paljon uusia ja kiinnostavia toiminnallisuuksia. Yksi esimerkki on in-app ja web-puhelut sekä videopuhelutoiminnallisuudet, jotka ovat merkittävä askel asiakaskohtaamisten digitalisoimisessa. Nämä ominaisuudet mahdollistavat  ääni- ja videopuheluiden soittamisen suoraan mobiilisovelluksista tai verkkosivustoilta, mikä tehostaa asiakasvuorovaikutusta ja palvelun henkilökohtaisuutta.

Read More
0 Comments

GARTNER SIJOITTI AMAZON CONNECTIN MAGIC QUADRANTIN LEADERs-OSIOON 2023

23/9/2023

0 Comments

 
Joka vuosi teknologia-alan asiantuntijat ja yritykset odottavat innolla uuden Gartnerin Magic Quadrant -raportin julkaisua. Tämä vuosi ei ole poikkeus, ja erityisen huomion saanut CCaaS (Contact Center as a Service) -raportti on tuonut mukanaan useita yllätyksiä.


Read More
0 Comments

Älykäs ja monikielinen asiakaspalvelu AWS:n Lex, Kendra ja Translate palveluiden avulla OSANA AMAZON CONNECT Ratkaisua

21/4/2023

 
AWS tarjoaa laajan valikoiman pilvipalveluita, jotka integroituvat suoraan Amazon Connetin kanssa, esimerkiksi  Lex, Kendra ja Translate. Nämä palvelut yhdessä Amazon Connectin kanssa tarjoavat monipuolisen ja tehokkaan ratkaisun asiakaspalveluun ja vuorovaikutukseen.

Read More

AmaZON CONNECT JA SALESFORCE - TEHOKAS JA HELPPO INTEGRAATIO

14/2/2023

 
Salesforce integroituu Amazon Connectiin CTI (Computer Telephony Integration) -adapterin avulla. CTI-adapteri toimii siltana Salesforcen ja Amazon Connectin välillä, mahdollistaen tietojen ja puhelunohjauksen signaalien vaihdon kahden järjestelmän välillä. AWS on kehittänyt CTI integraation ja tarjoaa sen ilman kustannusta käyttöön.

Read More

Amazon Connect - Moderni ja Skaalautuva puhelinjärjestelmä tuo puhelut Salesforceen

12/2/2023

 
Amazon Connect on Amazon Web Servicesin tarjoama tekoälyä hyödyntävä puhelinpalvelujärjestelmä, joka tarjoaa yrityksille tehokkaan ja skaalautuvan ratkaisun asiakaspalveluun. Amazon Connect on täynnä monia hyödyllisiä ominaisuuksia ja toimintoja, jotka auttavat yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta ja lisäämään tehokkuuttaan.

Read More
<<Previous

    RSS Feed

    Tilaa Fullon -uutiskirje

    Tilaamalla uutiskirjeen annat Fullon Advisors Oy:lle luvan käsitellä henkilötietojasi. Lue lisää.

Tilaa
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
© Copyright 2025 Fullon Advisors Oy 
 All rights reserved.

Fullon Advisors in English
  • Fullon Advisors
  • Palvelut
  • Teknologiat
    • AWS
    • Amazon Connect Contact Center
    • Salesforce
    • Salesforce Service Cloud Voice
    • Contact Center for Zendesk
  • Webinaarit
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
  • In English